вівторок, 10 вересня 2013 р.

В ліфті з сусідом


Дубль 2- переробка, все напутала, тож тепер виправляюсь, буквально тільки що доробила і спішу виставити. Моя сусідка Діна ( блог Куда уходит время http://dinell-bardo.blogspot.com/), і ліфтила знову, аха її скрап сторіночку 

Оригінал:  


А ось мій варіант:


Таке можна сказати пояднання непоєднуваного, чесно кажучи кінцевим результатом як зрозуміла в кінці я не дуже задоволена, тому на перемогу не притендую))) Тим більше що передивившись роботи деяких учасників я вже зрозуміла хто переможе.

Але я на цьому не зациклилась, оскільки я тільки заскочила в ліфт і кататись весело)))))


А для тих хто ще не читав і тільки зайшов і незнає що це все таке, то розказую що я вирішила спробувати прийняти участь в проекті в "Ліфті з сусідом" від челендж блогу "Штампи з любовю". Полягає завдання у тому щоб переробити на своє бачення любо роботу сусіда, який після тебе в списку. Спочатку я подумала що можна вибрати сусідку і обрала роботу  Юлі Габян http://mineral18.blogspot.com/ . Але насправді має бути одразу наступна після тебе і її робота вище)))))
                                                 

Оригінал:  

Мій варіант:




5 коментарів:

  1. Ксюша, вийшла кльова сторінка! Особливо подобається з фоткою манюньки))) Для мене приємний сюрприз, що для ліфтингу ти вибрала саме цю сторінку, теж її люблю.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, рада що Вам сподобалось, у Вас чудові, такі домашні і рідні роботи)))А ця мені найбільше прийшлась по душі))))

    ВідповістиВидалити
  3. Здорово получилось! Очень тепло и уютно)

    ВідповістиВидалити
  4. У Вас получилась хорошая работа, но, дело в том, что в списке после Вас стою я, а значит лифтить Вы должны были мою работу. Наверное немного не досмотрели.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. иии, упс..я напутала, подумала любу роботу після мене, тим більше той хто мав ліфтити мене вибрав здається когось іншого от я і напутала((((

      Видалити