неділю, 8 вересня 2013 р.

страсті робочі

от і я знову, небуло в мене бажання писати, якось все так запутано, голова постійно в роздумах "краще,більше, яскравіше"!!! вкотре переконуюсь скільки блогів, статей кожного дня я б неперечитала і не переглянула, всерівно мої знання скрапа мінімалістичні. Чкільки ще різних технік, і знань,творчих людей хочеться приблизитись до цих знань, що усердно роблю кожну вільну хвилинку напротязі кожного дня, авсерівно мало...
невпевнена щоє хтось хто читає ці філософсько-брєдові думки, але надіюсь що фото моїх робіт все таки переглядає, тому мікс всього що робила, оскільки давно не заходила











ва ще в мене трохи була проведена організаціна робота,оскільки деякі роботи я хотіла здати під реалізацію, декякі думала буду використовувати на ярмарку. Також підготувала за раз 10 мішечків дляч блокнотів, позшивала ще блоків, повирізала заготовки обкладинок, а також зробила нові бірочи, які можна використовувати як тримачка для ручки))))))))







Немає коментарів:

Дописати коментар